Två där uppe och en där nere. Because gillar solen och Trollrik väljer lite halvt skuggläge



Mufflan började sällskapa i Trollriks hög, men bytte sen till Because i solen och Trollrik fick va själv vid matbordet.







Det här måste filuras mera på, kolla magen...????

eller??







Vi var ute och red igår. Då får Troll chansen att springa lite mer, blev rätt mycket trav och på slutet galopp. Mufflisa var med. Förut har jag smitit iväg när jag ska rida för det har varit på kvällen och mörkt. Och lyckats lämna mufflan hemma på baksidan. Men nu kom vi ut i ljust och jag brydde mig inte om att smyga, så hon var med. Men lite jobbigt för henne blev det. Vi brukar ju inte jogga i vanliga fall så mycket, så när vi kom hem på gården efter en avslutande galopp hemåt, så flämtade hon. Gapade med tungan rakt ut en stund. Så idag blir det vila.... för mufflans skull ;o)

Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

svar: jaha! :) Jo jag såg henne sist i Maj (tror jag) sen undrade vi vart hon försvann. Men va roligt att veta vart hon är nu :)

2012-02-15 @ 21:39:17
URL: http://isabellabergh.blogg.se/
Postat av: Vinnarskalle

Jag tror "mufflan" drog in magen när hon märkte att du fotograferade! ;-)



V75 Bergsåker imorgon och jag funderar på i vilket lopp det ska skrälla. Månne kallblodsloppet? Fast Rino Dox är ju omgångens spik, enligt många. Hm, det ser lurigt ut...

2012-02-17 @ 23:48:07
URL: http://vinnarskalle.net
Postat av: Ingela

ja kanske det!!

2012-02-18 @ 12:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0