Märkligt, intressant och skumt, reklamen är tillbaka

Jag gör inga inställningar alls med min blogg, ingen layout eller nånting, den bara rullar. Och med det kommer ju sån här reklam som ploppar upp. Man kan visst betala för att slippa den och göra nån inställning. Hursomhelst kan jag inte låta bli att uppmärksamma hur den ändras. De försöker lägga dit nåt som liksom samstämmer med inläggen inbillar jag mig.

Och det allra lustigaste är att nu har jag varit utan reklam helt och hållet länge, det blir så ibland. Vilket är rätt skönt ! Ganska irriterande är den ju. Men nu är den tillbaka =(  och det är , som jag tror, allra högst troligt för att jag lagt in sånt som är mer bara "skoj". Så länge jag la in mina samhällskritiska texter odyl, så vågar man inte synas i samband med dessa haha. :-P

Vilket naturligtvis, uppnosig som jag är, bara sporrar mig till att "kritisera" mera. Ska försöka hitta på nåt som retar de stora industrierna ;-P
Vad gör man inte för att slippa reklamen =D
Den är ju en del i samhällskontrollen och dylikt som jag vill spänna ögonen i, hihi. Nu återstår att se, när jag lägger ut detta kanske reklamen försvinner igen, så då kan ni inte kontrollera att det jag påstår stämmer, hehe. Nåja, det här ser jag dock som ett sånt inlägg som kallas för skoj och ploj ;o)

Tillägg efter publiceringen, jag hann bara trycka på publicera så försvann reklamen med nåt om fitness medel. Är väl en tillfällighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0