En bok på posten med allt vad det innebär

Idag kom en bok i postlådan, och som ett brev på posten kom också efter lunch halsont och huvudvärk. Efter att sambon varit förkyld i 2 veckor utan att det bitit på mig, så ställde jag självförvållat till det med en dålig nattsömn, och då var väl garden nere.
Mitt undermedvetna skulle visst ha en utrensning iallafall och kroppen väntade på sin chans. Jag är alltid supernoga med sömnen och sover som en kung, så det är inte ofta jag lämnar några luckor (svagheter) där, men i julkalendertider ska visst det finnas en sån lucka också.
Och boken då, ja, kan inte annat än se det som ett tecken på att jag ska grotta ner mig i den istället imorgon istället för att ut och fara ;o) Ingen slump att den kom så lägligt?
 
Typisk ingela reflektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0