Helg på hjul =)

Helgen började med en underbar långtur, fick nöjet att ut och köra en av mina favoritkillar precis som jag ville själv, som jag skulle gjort om det hade varit min egen häst. Det blev en nästan 2 timmar långtur, lullade på hit och dit, upp och ner. Hästen var urnöjd efteråt och jag med. Helt igenomjobbad på alla olika underlag, asfalt, skogen, stenigt buckligt, tillslätad träningsbana jämnt och fint, och mest skritt på lång hals (på lång tygel kan man väl inte säga ;o) Men lite jogg och lite snabbare. Träffade på andra och slog följe, snacka lite hästar emellan.
3årig varmblodskille, nyfiken på livet och det mesta

Sen var det dags för andra hjul. Bytte till vinterdäck på min bil, som jag brukar göra. Men i år tog jag även och fixade mammas bil av bara farten. Så nu är jag väl snart förste däckbytare i familjen?

Nöjd och igenomjobbad även jag ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0