Mera film!

Men inte av mig.

Hittade ett alldeles super passande klipp som uppföljning på gårdagens länk medieladan, och me dtanke på att vi varit ute på ridtur idag med Because och Trollrik. Det var ett tag sen jag satt upp på Because, har mest låtit andra rida honom ;o) Men vi tog en tur på hårda vägar, barbacka på Because och L fick sitta sadel på Trollrik. Red förbi borta vid Östtjärn där det pågått tunnbrödsbakning i dagarna 2, gissa om det doftar, trots att det blåste aningen vilt.

Och här är huvudpersonen, jag hittade ett gammalt klipp på you tube på min "STJÄRNtravare" ;o)

Det är inte jag som gjort såna här finesser, och inte kan jag leka löshoppning heller. Men andra kan. Och definitivt Trollrik ;o)

De hade några tjusiga stillbilder på honom från detta tillfälle också men de har jag inte lyckats få fatt i =)

http://www.youtube.com/watch?v=lQr_PqzYGeM

Kan hända nån har sett detta förut från någon annans blogg, men det var först agången jag hittade det på you tube idag. Här är han iallafall.

Har hittat igen överföringskabeln till kameran också så snart kan jag nog visa en och annan ny bild härifrån.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fint! Så full av självförtroende han ser ut.

2011-11-26 @ 19:23:34
URL: http://eharstrom.blogspot.com
Postat av: AnnaKS

Vad fin han är, ser ut att ha jätteskoj!!

2011-11-27 @ 18:37:39
Postat av: Ingela

han gjorde sig verkligen bra på bild här, synd jag inte har den där stillbilden när han gör ett krumsprång i luften (är ej i filmen) , den skulle jag velat förstora ;o)

2011-11-27 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0