Fortsätter på Because temat, och avslutning på temat kvällspromenad



Har så många trådar igång så nu måste jag försöka avsluta en av dem innan jag börjar på nya ;o) Dvs denna kvällspromenad som visst aldrig hittar hem, men jag har skrivit tidigare att det återstår 2 delar, lite naturlig horsemanship i naturen kallade jag det visst, och "cirkuskonster".

Jag börjar med cirkuskonsterna här. Äntligen har jag fått Because' öronkli på bild. Ibland har det hänt att jag suttit på hans rygg när han gör det, och även om jag haft kamera med mig hade jag inte fått det på bild då haha, men nu blev det av. Helt otroligt att jag inte blev för sen med avtryckaren, så man får bilden snäppet efteråt bara. Tack så mycket

Har så mycket annat spännande på lager, efter en ljuvlig Stockholmshelg, som började med konsert på Hovet, en världspremiär med Cat Stevens.

Här är hans nyaste tillskott i fina låtar samlingen:
http://www.youtube.com/watch?v=G0KbtPoVHD4&feature=related

Myysig att dansa till.... finns det nåt dansband som vill ta upp den i sin repertoar kanske?


Kommentarer
Postat av: Kurt Olsson

Smidig kille! :-)

2011-05-11 @ 10:24:11
Postat av: INgela

oja ;o)

2011-05-11 @ 12:32:27
Postat av: Maria

HAHA, PRECIS sådär gör Leo oxå. Senast idag...med matte på ryggen. Lite otäckt faktiskt. ;-)

/Maria

2011-05-11 @ 21:16:45
URL: http://leopalema.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0