I N S P I R A T I O N ! ! ! ! ! ! !

Jag är tydligen en månad sen i år. Ifjol satte jag in detta 12 februari redan. Oj var det så tidigt, jag trodde det var i april. Solen lockar fram fruktsuget.
Nåja, nu slog fruktfrossan till igen, i fredags kväll, sen dess har jag ätit frukt till middag och frukost ;o) Får ryck ibland... jag som annars är så dålig, eller kräsen, på att äta frukt. Men i fredags kväll (återigen en fredag som ifjol) tänkte jag att nu ska jag äta frukt tills jag är så mätt så jag inte kan äta annat =D Och det gick jättebra, fortsatte med grapefrukt och 3 bananer till frukost på lördan också ;o)

Hm, vad kan jag ha skyllt på ifjol ... i år får jag skylla på intensiva kursdagar tors- sön med djupgående och specificerad information om varje kranialnerv, och efter de två första dagarna med tätt umgänge med kranialnerv 1 och 2,  ville väl lukt (1) och synnerven (2) bli smörjd på fler än ett sätt ;o)

Här lite bilder för synnerven.





Vad ska det bliva av detta till kvällen!
Verkar bli f r u k t f r o s s a i helgen!

Ska göra ett ryck och ta tag i mina fruktvanor??? Fick en energikick idag så jag röjde hela fruktdisken på affärn. Tacksamt objekt att fotografera så det vara bara att lassa upp och rota fram en liten kamera... Känns ganska lyckat! Jag är ingen estet som ska arrangera utan det får ligga där det hamnar och sitter kvar hihi ;o)
Men är ju tacksamt objekt ändå så det är svårt att misslyckas??  ;o) När solen lyser så vackert och himlen är underbart blå.
Jag känner att energin blev på topp efter en serie inspirerande händelser så även om det inte finns några moln är jag uppe och svävar på dem ändå hahahahahahahahaahhahahaah





OK; jag var uppe i molnen och svävade i fjol också, det får jag väl säga att jag är nu med då, efter 4 kursdagar som sagt...... hjärnan har fått sitt, på olika vis %-)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Härliga bilder!! Nu blir jag inspirerad att göra likadant :)

2010-02-12 @ 16:53:00
URL: http://eharstrom.blogspot.com
Postat av: Maria

Vilka härliga bilder, man blir verkligen fruktsugen!!!

2010-02-13 @ 14:28:51
URL: http://maria-hastliv.blogspot. com
Postat av: AnnaKS

Great Ingela!! Good for U.. ;)

Snyggt!

2011-03-14 @ 20:23:53
Postat av: Ingela

=D

2011-03-14 @ 21:55:56
Postat av: Jan Banan

Fruktbart!

2011-03-15 @ 15:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0