Höhörnen

Jag har berättat förut om mina hö-teser och många högar även i boxarna ;o) För det allra allra mesta är det rensopat (läs dammsugat :-P
i Because' box, hur mycket han än får, men imorse lyckades jag förekomma honom. De fick gå ut tidigt så det var lite smulor kvar i hörnen.
Då tyckte jag det var lite lustigt att han verkar inte ha något favorithörn iallafall som han så att säga tar först, för han hade lämnat ungefär exakt lika mycket i varje hörn, som ni ser nedan. Så han verkar ta en tugga här och en tugga där och äter sig neråt i högarna, som var också ungefär jämnstora vid kvällens början. Det var 4 högar från början men rent praktiskt så fick jag rensa den vid dörröppningen där det också fanns en snutt kvar, men där ville jag rensa först för mockningen och kärrans skull. Så det åkte in till grannen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0