Ny hemsida på gång

Här kan ni kika in den som vill


www.stillvital.se

 

 

Favoritstället, satt precis här uppe på toppen i söndags som sagt,



Sidsjö slalombacken. Då jag gjorde mitt eget lilla parallella "Lidingölopp". Likheterna var en 3a och en backe..

Dvs istället för 3 mil blev det 3 km, samt en "aborrbacke" sista kilometern.

Aborrbacken Sidsjön motsvarar iallafall GOTT OCH VÄL den riktiga aborrbacken, så det behöver man inte skämmas för ;o)

 

I backen hände också grejer som påminde om riktiga lidingöloppet. På toppen blev det stretch och mys och fick besök av en trevlig Göteborgare .... han tränade för att vandra i Nepal!!! under 15 dgr. Han hade också kommit på hur viktigt det är att träna nerför!

Mer om det en annan gång, hur prestationer kan öka avsevärt när man börjar träna nerför, finns många fördelar med det. Började med det när "flugan" Topp till topp loppet gick i Sundsvall några år. Nerför södra berget, och sen uppför norraberget .. Helt plötsligt sänkte jag alla rekorden dramatiskt både på långa lopp och korta, skojigt var det.


 


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg häst på hemsidan (hästfotona)!

Tror att jag behöver en till behandling, det vill liksom inte släppa i ryggen...

2010-09-30 @ 21:04:43
URL: http://maria-hastliv.blogspot. com
Postat av: Kerstin

Vart köper du kokosolja??

2010-10-04 @ 12:03:49
URL: http://stallrosen.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0