Vaknade imorse, efter en givande natt!

.. och kom på att jag skulle ta fram min Dansa med hästar bok, och där fick jag en liten tråd att spinna vidare på, nämligen ämnet Förtroende och dominans, eller ledarskap, eller som en del skriver att för dem handlar det inte om ledarskap alls utan om samspel. Så det blir nog ett bra och hyfsat lätt avgränsat ämne att hitta relevanta texter att ta fram.
Det finns det skrivet om och säkert kan man ställa en del saker mot varandra, beroende på vad man lägger in i orden. Sen kan det ju för en del ligga olika saker i ord och vad de sen blir till i handling.

Det har varit en givande natt! HiHi

Nåt att leta vidare på, hittade också ett intressant kapitel i "Hästens biologi" om beteendestörningar och matvanor...... Ja, nu är det det som fångar mitt intresse =)

Dessutom vaknade jag med lösningen på hur vardagsrummet ska möbleras om! Som var det jag somnade med på näthinnan, nu satt det där =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra val av ämne! :-).



Min senast lästa hästbok var oxå av Hempfling (antar att det är den Dansa med hästar du menar), Hästens själ. Intressant bok, den oxå.

Lycka till med skrivandet, och med ommöbleringen.



/Maria

2010-10-21 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0