Jag har en intelligent bil

Födelsedagar blir inte som man tror, inte den här heller. Efter bion igår kväll passade min bil Räsermyran på att inte vilja starta mer. Intelligent som den är gjorde den det precis utanför verkstan, så där fick den stå över natten. Måste man stanna så måste man och Räsermyrans present till mig var väl att stanna på ett så tacksamt ställe som möjligt.
Intelligent som den är lyckades den alltså också med konststycket att bli den som fick presenter, nytt batteri, tändstift, olja och filter. En nätt liten present ;o)

I somras när den behagade låsa bromsarna - så var stannar den, om inte på precis lämpligt ställe där det finns hjälp och reservbil att låna, istället för mitt ute i skogen där jag nyss hade varit. Tack o lov för det också då. Så här i efterskott.


På verkstan fick jag iallafall en semla som grattis, så här gott var det:
Dagens bild

Kommentarer
Postat av: jenny

Tackar och bockar och önskar även dig en trevlig födelsedag!!

2010-02-16 @ 22:43:50
URL: http://jennyboggjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0