Tack 2010

Tack för ett intensivt, intuitivt, lärorikt, skojigt, dramatiskt, magiskt, givande och tagande underbart utvecklande år.

Några nyckelord detta år:
1) RESOR
2) Bilar

Intensivt är ordet som hela tiden upprepar sig när jag tänker på det här året. Med resor runt landet var och varannan månad och mycket planerande för att få restider, boende och kurser att gå ihop.

Underbart är ordet som kommer när jag tänker på den härliga långa varma sommaren vi fick njuta av. Minns ni hur ljuvlig den var!

Magiskt var det dessutom att jag fick uppleva en utomlandsresa som tack vare en del intuition kostade nästan ingenting. Helt otroligt att det råkade finnas några restplatser till minipris från Midlanda. Bättre kan det inte bli. Det har aldrig inträffat förut, och kommer förmodligen inte att upprepas. Men den kom inte utan en del insatser av det undermedvetna, eller tredje ögat. När jag följde de ingivelser som kom, så visade det sig att saker var inte riktigt som de verkade. Då gick det  att utläsa något annat av vad jag såg än vad som visade sig i ett första skede, magiskt. Bra start på sommaren. Väl hemma fortsatte finvädret sen.

Dramatiska upplevelser har KS-behandlingarna gett mig. Har verkligen åkt på resor där också...

Jag kanske kommer på mer innan dagen är över och man tänker igenom året som varit.
Ödmjukt varmt tack för detta otroligt händelserika år.


Kommentarer
Postat av: 2010

Varsågod! :-)

2010-12-31 @ 11:11:19
Postat av: Ingela

=D

2010-12-31 @ 13:37:43
Postat av: INgela

vad synd att du inte var 8 sekunder tidigare, mer magiskt kunde det inte bli, postat på klockslaget 11:11 ...........och 19 sek alltså, kunde varit 11 det med ;o)



http://becausetrollrik.blogg.se/2010/november/1111.html




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0