Idag är det en 8 dag

Är du en 8a

" En god nyhet är att åttor blommar sent. Om du har livsväg 8 och tänker; 'jag undrar om jag är för gammal för att göra det jag vill', kan jag tala om att du är aldrig för gammal. Så länge du befinner dig på den här planeten kan du förverkliga dina drömmar. "

"Åttor har utmärkta administrativa kvaliteter och det här är också politikernas tal. Det är en maktsiffra, vilket innebär att de vill ha kontroll, men att de hoppas använda den för att åstadkomma positiva förändringar."

"Talet 8 har en dubbelnatur. Det syns på själva siffran ;o) När den lägger sig på sidan blir den oändlighetssymbolen. Inom detta tal finns det möjligheter till helomvändningar.


Om en 8 fattat ett viktigt beslut på jobbet eller beträffande en personlig relation och längs vägen inser att det är fel beslut, är det helt i sin ordning att vända 180 grader och fortsätta åt motsatt håll.

Det är vad åttan måste lära sig att göra istället för att envist hålla sig kvar i en dålig position. Jag säger ofta till mina klienter med livsväg 8 att de är i sin fulla rätt att ändra sig."

Glynis McCants

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för intressant läsning som du skrivit på min blogg (älskade dotter)...

God fortsättning!

2010-12-26 @ 19:44:22
URL: http://maria-hastliv.blogspot. com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0