Trotsa snö, trotsa kyla och så regnet då ;o)

Men! Jag upptäckte igår att nu är allt äntligen bart, vilken frihet det var när jag kom på att det var ju faktiskt bara att sätta på grimmor och band och ge sig iväg! Inte 8 st broddboots som också ska knäppas på. Så enkelt det blev.

Jag hade absolut inte tänkt ge mig ut med hästarna när jag kom till stallet efter en dag i Hassela. Skulle bara stanna till på väg hem och mocka och göra kväll, men hästarna propsade på att de ville ut på byn och jag insåg att det var ju snabbt ordnat.

Så vi drog iväg på raska ben och blev väl ute iallafall trekvart och klockan blev över 19. Härligt. Det enda jag ätit var bananer och grape till frukost, men det är verkligen skillnad på i vilken sinnesstämning man är, hur mycket mat som krävs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0