Mjölk preparerad med fluor, vansinnigare än vansinnigast?

oj vilket vansinne!!!! nu räcker det inte ens med att skölja munnen, det ska sväljas också.

Och så skriver de i artikeln nedan t o m att dåliga tandborstvanor och för mkt godis "kan" ligga bakom, den dåliga tandhälsan, . (vilken outsider, ska man skratta eller gråta)  Det ska hela tiden till en massa nya dumma idéer istället för att ta bort det dåliga,. Det finns inga genvägar ...

Vi får väl se vilka bieffekter de stackars försökskaninerna får utstå, utan några belägg för att det ska bli bättre. Ja, inte skulle jag uppmuntra nån av de jag bryr mig om att gå i den skolan, jag hoppas föräldrarna har nåt att säga till om!?. ifall de vill avstå.
 Inte skulle man låta sina nära vara med i såna oprövade experiment, UNDER FLERA ÅR!!! med nåt man dock vet är giftigt.

hejå hå

Istället för att informera om vettigare matvanor och farorna med socker väljer man att förgifta ungarna istället:

"Allt fler barn får hål i tänderna. Nu provas i Västerbotten ett nytt sätt att bryta trenden: Trehundra förskolebarn ska serveras mjölk preparerad med fluor och nyttiga bakterier."

http://www.sr.se/cgi-bin/p1/program/artikel.asp?ProgramID=406&Nyheter=1&artikel=780451

 

Se artikel om fluor:

 

http://www.sourze.se/Vad_din_l%C3%A4kare_inte_ber%C3%A4ttar_f%C3%B6r_dig_Del_1_10663874.asp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0