Så här ser det alltid ut kring jul



Tello och jag i fåtöljen som vanligt ;o)

Kommentarer
Postat av: amanda

Ja, det stämmer ju bra överens med en del av det jag diskuterade i inlägget.

För mig är frihet absolut en del av det jag tror mig veta är lycka, men sedan har jag ju egentligen ingen aning. Men om man då letar inom sig själv för att få lycka då kan ju inte min frihet definieras som lycka eftersom den beror på yttre faktorer som skola/lov, resa/hemma, jobb/ledig, ensamtid osv..

Och borde det inte vara möjligt att vara lycklig hela tiden? Hur vet man att det krävs ledsenhet för att känna lycka, vem bestämmer balansen?

Jag fortsätter mitt funderande =)

2009-01-03 @ 23:47:03
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Å vilken underbar bild!



Kram E

2009-01-04 @ 10:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0