Inför 2010

Men kruxet i dessa fall, om det är fler som känner liknande tankegångar. Är att när det handlar om att förlåta människor, så är en STOR del i detta, nämligen att (även) förlåta sig själv! Där ligger många gånger den hårdast knutna knuten .....??
Kraven man sätter på sig själv, det är inte bara andra som ska leva upp till ens förväntningar ;o) det är en själv också!? :-O

Jag borde ha förstått.... jag skulle ha förutsett ..... det är jag som ansvarar för att nån ska må bra .... Det är upp till mig... Jag orkade inte ... Jag VILL inte!! Jag hann inte....

Så passa på att vara ärlig mot dig själv (och andra) och förlåt dig själv (och andra ;o) det som du tycker att du borde gjort eller lyckats med under 2009 men som inte blev av, och släpp det =)

Det där mötet, den där incidenten, vad var det som egentligen inträffade, varför och vilka känslor uppstod EGENTLIGEN och hur försökte man lura sig själv ;o)

Nyårsafton kan vara en riktigt spännande dag, man kan upptäcka otroliga skatter och göra fantastiska upptäckter. Må så gott wherever you are =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka bra och tänkvärda ord du skriver.

Ska träna på att förlåta mig själv under 2010. Andra oxå förstås, men det är jag nog ganska bra på.



Gott Nytt År på dig!

2009-12-29 @ 09:41:09
URL: http://maria-hastliv.blogspot. com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0