Bilder kraniosakral behandling

Hej!

Vad glad man blir när det kommer roliga bilder i mailen. Många har jag fått, jag börjar med några här, som hör ihop.

Här är några från vår hästkurs i våras när vi var till ett stall med argentinska polohästar.

Här är beskrivningen jag fick med fotona i mailen:

"De två första bilderna med Ingela J och hennes häst är egentligen en serie om 3, men tyvärr hann inte kameran ta den 3e bilden innan det hela var överspelat, men det är när hästen nästan druttade omkull för att den blev så avslappnad."


och min fortsättning:

Sen kändes det som att den lutade hakan mot marken och stod på 5 "ben"  ;o) innan den droppade helt som sagt...

Vi trodde inte den skulle "somna om" efter den knixen. Det gjorde den trots allt men komihåg att låsa benen ;o) och höll huvudet högre, därför blev vi lurade att den nog var mer vaken än den var. Den vaknade inte när alla andra hästarna gått därifrån och vi drog i repet så att den böjde halsen några gånger innan den blinkade till och förstod att den var ensam kvar :-o








Söt haka ;o)


En annan poloponny som njuter!


"Evas häst har helt gått in i The Zone, så att säga."





Lite annorlunda med helrakade hästar kanske ...

Kommentarer
Postat av: Vad häftigt att se!

Micke

2009-08-12 @ 21:21:59
Postat av: Micke

Ojdå jag gjorde visst omvänt. :-)

2009-08-12 @ 21:23:16
Postat av: Ja, du gjorde visst det! ;o)

Ingela

2009-08-13 @ 00:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0