rekommenderas en titt på detta ;o)

  http://eharstrom.blogspot.com/2009/04/lina-handhastar-02.html

(om ni inte har tid att se hela så titta fram mot slutet också, stående på en och två hästar ;o)


Några turer har jag gjort hittills, både barbacka och med sadel på trollrik:

http://becausetrollrik.blogg.se/2009/february/otroligt-kul-har-klivit-upp-ett-trappsteg-me.html

(kanske blir det filmat också nån gång? hihi)

men: 

det är sådär jag vill göra också ;o) jag har ju börjat iallafall med att sitta på trollrik och ha because i rep, men de vill ju sågärna tävla om vem som har nosen först så det lär väl ta 10 år innan jag kommer upp i stående hihih. Då borde de åtminstone vara tillräckligt gamla ....hohohoh för att ta det lugnt ?
26 och 29, det vore nåt =)

W O W kul att de gjort film av det, och en sån fin dag!

Härligt att få se, och visa flera om hur underbart det är med hästar!

Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0