I väntans tider - en helt otrolig dag!

Vi går (runt Sidsjön) i väntans tider! ;o)
Om Tello ska bli pappa nästa år eller inte? Nu har det gått 5 veckor sen "incidenten" inträffade som jag berättade om här. Kanske blir det några valpar. Vi får nog snart veta. Isåfall lär han få en liten son misstänker jag, att uppfostra alldeles "själv".

Solen var sådär magiskt gyllene idag igen och det var helt otroligt vilket underbart väder! Det går inte att misslyckas med bilder en sån här dag. Tello poserade mycket tålmodigt som en toppmodell, grymt snygg.
Sen fick vi lite assistans på Sidsjön av några pimplare som kunde ta på oss tillsammans. Vilken lycka, hihihi (Fast de hade ingen fiskelycka tyvärr, men vad gör det en sån här dag)





















"Tack för idag , tack för en underbart vanlig dag!
Varje dag sker små under
Tänk så lätt det är att ta dem för givna,
så lätt, att sitta nöjd och bara ta..
Tack för idag, tack för en underbar vanlig dag... "



Tittut!




STÅTLIG




Räcker för idag ...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Härliga bilder, tänk att november kan vara så härlig också..

2008-11-28 @ 22:00:34
Postat av: olgaaaa x)

Oj :D Gud , vilken söt hund:) Är det din:)

Själv har jag en labrador Retriver( en choklad-brun)

:)

kolla gärna in min blogg =)

2008-11-28 @ 22:08:17
URL: http://olgaaas.blogg.se/
Postat av: Ingela

Den här hösten har varit helt otrolig tycker jag, inte många regndagar som man velat ha hästerna inne? Och inte många grå dagar ens heller, mycket sol, om jag inte minns fel. Eller så är det sol i mitt sinne och inte i mitt minne som är rätt hahahaha. Och nu blev det precis som ifjol, snö direkt som har underlättat och blivit bra underlag. Dvs inte snö - regn- is- snö på is- och sen mera tö och is. Förr i tiden var ju hela oktober nästan en isgata? OM jag minns rätt ... på den tiden man skulle ut och springa med fotbollen ... Nu är det bart och sen snö =0))))))

Jag har knappt börjat använda boots än, vi är ute och går på vägarna barfota! Senast igår. Så skönt så länge man slipper sätta på och ta av 8 boots varje dag man ska ut och göra nåt ;o)

2008-11-29 @ 00:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0