Tidig morgon

Ljuvligt med vårmornar! När det är så här härligt är det ingen pina att kliva upp klockan 6, cykla 4-5 km till stallet och gå med dem till hagen vid halv sju när det är som skönast ute =) Sen är det mest bara nerför när man ska hem igen efteråt. Bra start på morgonen. Halv nio blev det en liten vila i sängen igen innan frukost ;o)
Om vädret håller i sig (inte helt säkert?) så blir det en repris imorgon bitti, hoppas !
Jag har rotat lite i arkiven så nu ska jag lägga in en del gamla favoriter -ilder från innan jag provade bloggfenomenet. Man måste ju inte lägga in dagsfärskt kom jag på =)
Har ju en Because-bild nedan så nästa får bli en Trollrik från när han kom till Sidsjön för drygt 3 år sen. Då red vi uppför slalombacken och tog bilder vid toppen.

Må så gott!

Kommentarer
Postat av: jennie

Ja det är härligt med finväder!! Vi har varit på Drakborgen och lekt hela familjen idag:)

2008-05-26 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0