Nja, det blev inget dopp



Men väl en joggingtur tidigare på morgonen förbi badplatsen.

Kommentarer
Postat av: jennie

Vilket fint ställe:)

2008-06-18 @ 20:46:51
Postat av: Ingela

Ja, det var det verkligen. Granlund heter stället där min faster med man har lantställe.

Sjön är liten, ca 1 km lång, och grund så det var badvarmt i den =)

Ska se om jag hittar fram några små filfiler på hästarna som jag kan skicka. Kan dock inte lägga in dem på bloggen för det tror jag inte fungerar på den här, med rörliga bilder.

Har också en riktig dvd där jag galopperar i full fart på Trollrik, så förstår man att det inte är en vanlig liten ridskoleponny, utan rejäla hästkrafter som är van att tävla. Kan vara bra att ha i huvudet.

Man släpper inte iväg honom (eller sig själv) förrän man successivt vet vad man gör ;o)förhoppningsvis hihi. MEN Det är svårt att låta bli ibland helt klart tindrar i ögonen ;o)

Om man nu nånsin vet vad man gör??



Men annars är han jättehärlig att rida. Jag rider ju honom barbacka i både full trav och full galopp. Men man får vara medveten om att det går undan =D Så man bör vara van.

Trollrik är ca 153 cm i mankhöjd, Because ca 163 cm i mankhöjd.

2008-06-18 @ 23:29:35
Postat av: Ingela

FILM FILER ska det vara , inte filfiler ;o). Och några små asterisker hade jag också plitat in men det blev svärtad stil av de tangenttryckningarna ;o)

2008-06-18 @ 23:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0