Cykelpremiär

Då var det dags igen, blåstället på, dvs träningsdressen i blått och silver. Den är bra att cykla i. Ska ta en favoritrunda på vägen mot Matfors via Viforsen och sen blir det E14 hem via Töva eller raka vägen.

Nästan exakt samma dag ifjol, den 2 juni (en lördagkväll) gjorde jag samma cykelpremiär. Men då var det kallt, jag kom iväg efter kl.20 då också, och den sista biten var det riktigt kallt ute, under 10 grader, och det blir rätt kallt i vinddraget, så det gör jag inte om. Men nu är det ingen risk för att bli kall om lårmusklerna iallafall =)

Den lördagen såg många på EM kval Sverige- Danmark, som blev ju en pinsam historia som fick avbrytas.

Andra gick på Folkets Park i Matfors och dansade nonstop, men det hade jag inte heller lust med så jag lyssnade på matchen på radio och satte mig på cykeln som sagt istället ;o)

Inom kort kommer det en EM-låt här, en sorts hyllning till Zlatan, Henke och de andra ;o)

ett smakprov :

"Har försökt att härma skruvarna du gör på plan
Men det är inte lätt att lära när du trollar vant
Frisparkar är din särskilda grej
Jag knappar på min TV-display
Vill se reprisen än en gång
Den sitter i krysset som en följetong

Vem kan det vara ? Och känner ni igen melodin ;o)

ledtråd, se bilderna nedan och siffran på ryggen på matchtröjan, den siffran har han också .... 8-)

O'Hoj!

Kommentarer
Postat av: H

Cykling är alltid en godkänd aktivitet. Min erfarenhet är dock att man svettas flder oavsett utetemperatur. +35 - -20. Å andra sidan svettas jag oavsett aktivitet. Oj då, dags att dra till jobbet.

2008-06-05 @ 07:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0