Vilken turvecka det var förra veckan!

Hej hopp!

Förra veckan började med att jag spelade på Oddset LÅngen och fick in ett spel, och så fick jag skraplotter vid två tillfällen, en valde jag själv,  och vann på båda =) slutligen fick jag 6 st femmor på v75 nu i lördags, det var rätt bra eftersom jag valde annorlunda spikar - en 11 oddsare! ;o) Jag hade också garderat storspiken Järvsöfaks med ytterligare 2 , men fick ändå inte in det loppet även omjag var på rätt spår. Så det blev maxutdelning, helnöjd. Dessutom fick jag en hunddag eftersom Mixi  kom på besök. Senast var det ju en katt som gästade. Nu ryktas det att jag ska få nytt hundbesök till veckan igen. Vilken tur jag har!

Den här veckan har jag prövat lite nya träningspass, core och step intervall, och bikram yoga =)

tjingtjong,!

Ingela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ingela
Kul att du har en blogg. Jag har också en blogg. Där delar jag med mig av mina djupa funderingar om livet och mänskligheten.
/P-A

2008-04-12 @ 00:10:40
Postat av: P-A igen

...och här är adressen till bloggen.

2008-04-12 @ 00:12:23
URL: http://peranders.blogg.se/
Postat av: ingela

Hej asfaltsunge! skulle skriva in kommentaren på din blogg men fick inte till det, ska pröva igen, hursomhelst :
Ja, varför inte, vilken ide´. Bra text och funderingar =)Faktiskt är det ju snyggt med asfalt, likväl som grusväg, de har sina olika charm! precis som både blont och brunett kan vara fint =) Och jag brukar också tycka det luktar gott, jag gillar ju att cykla på asfalt så jag har cyklat förbi en del asfaltsomläggningar under somrarna, och då får man känna på, än om man kanske kryper förbi med bilen, fast ibland brukar det vara himla praktiskt att ha cykel i de där köerna, det kan gå fortare rent av!!! haha

2008-04-13 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0